Weekend inspiration - Loving snow

January 18, 2016

Любовта ми към снега открих късно - едва преди няколко години, като следствие на първия ми досег със зимните спортове. Дълго време и аз като повечето мрънках колко мразя зимата, чакам лятото, колко отвратително е да се мокриш, да студуваш, да се обличаш с няколко ката дрехи и т.н. Оказа се, че всичко е въпрос на гледна точка и на нагласа. И както можеш да се чувстваш отвратително, така и можеш да се чувстваш превъзходно. Сноубордът промени изцяло отношението ми към зимата и към снега  - разбрах че с добра екипировка забравяш за студа, че тишината и красотата в планината са несравними с нищо друго, че адреналинът от спускането кара кръвта ти да бушува като в зноен летен ден. Снежинките се превърнаха  в чакани и желани, както когато бях дете.

Истината е, че зимата е прекрасен сезон. Може би единственият, който ако му позволим, ни връща по-близко до движението, природата, автентичното ни аз. Пробужда в нас детето, първичното желание за игра, неподправената емоция, без мисли за аутфити, коктейлчета и пози. Научете се да й се наслаждавате с пълно сърце, както го правят децата, а и кучетата.


You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!