Not the ordinary beauty post...

November 13, 2015

Напоследък установявам, че е "модерно" да си beauty blogger, да получаваш подаръчни пакетчета с козметика, които грижливо да описваш и хвалиш, да посещаваш събития на beauty компании и отново да разказваш просторно за съдържанието на gift bag-a, който си получил… Разбира се, за всеки блог си има аудитория, някои от beauty блоговете се стремят към по-разнообразно и задълбочено съдържание, други са откровено добри, но повечето изглеждат като част от нечия маркетингова кампания, а не като част от едно самостоятелно и независимо блогърско пространство. Моята концепция за блог е, че трябва да се представя само това, което е полезно, интересно, различно, носи добавена стойност, а не е функция на "кой какво ми подарява". В този смисъл това не е обикновения beauty пост (а и аз по дефиниция не съм beauty blogger), защото случайно (а не по покана) се натъкнах на инициативата на L’Oreal за ProFiber Weekend през октомври, която даваше възможността чрез регистрация да запишеш час в салона на Академия L’Oreal и да получиш подхранваща грижа от новата серия на марката. 

Попаднах на изключителна професионалистка от екипа на L’Oreal, която просторно ми описа преимуществата на ProFiber, селектирахме точния продукт за моята коса и ми даде ми напътствия за грижа в забързаното ежедневие. Крайният резултат бе впечатляващ и за мен, защото отдавна не бях виждала косата си така енергична, жизнена и с блясък (и не е, че по принцип не полагам грижи - използвам щедро балсами, маски, олиа за подхранване). Продължих терапията, съгласно съветите, единствено с шампоан от същата серия, като отново съм изключително удовлетворена от ефекта – както върху естествените ми къдрици, така и когато използвам преса за оформяне. Така че ако чувствате вашата коса изтощена, неугледна, без блясък, може би ProFiber е подходящото решение и за вас.
Снимки: част от L’Oreal ProFiber Weekend

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!